Werken bij MamaLoes

Wil jij elke dag met een lach op je gezicht naar je werk? Dan is MamaLoes Babysjop de organisatie voor jou! Ons doel is om met liefde en plezier de beste babywinkel van Nederland te zijn en dit zie je terug in alle facetten binnen ons bedrijf.

De mensen van MamaLoes Babysjop zijn het hart van het bedrijf. Onze ervaring is dat iedereen bepaalde kwaliteiten heeft en als je graag wilt kan je altijd van toegevoegde waarde zijn. MamaLoes Babysjop heeft een Sociaal Hart. Wij vinden het belangrijk om als organisatie ook maatschappelijk betrokken te zijn, daarom hebben we een goede samenwerking met een aantal maatschappelijk betrokken partijen op het gebied van duurzame inzetbaarheid en sociaal werkgeverschap.

De cultuur binnen MamaLoes Babysjop laat zich omschrijven als informeel, betrokken, hard werken en met plezier je werk doen.

Lijkt het jou ook leuk om ons team te versterken? Lees dan snel verder! 


Retouren Medewerker m/v

Als medewerker retouren heb je een uitvoerende en organiserende rol binnen ons magazijn.

In ons magazijn van zo'n 5000m2 hebben we ongeveer 10.000 verschillende baby-artikelen op voorraad, die we natuurlijk nodig hebben om zo snel mogelijk naar de klanten van onze webshop te versturen. Natuurlijk komen er vanwege diverse redenen wel eens bestellingen terug. Dan kom jij in beeld. Als retouren medewerker behandel jij alle binnenkomende retouren. Het is een dagelijks terugkerende uitdaging om dit samen met je collega’s zo goed en efficiënt mogelijk te doen.

Als retouren medewerker voer je diverse werkzaamheden uit, zoals:

  • Het ontvangen van de retouren en deze geordend sorteren.
  • Het controleren van de retouren m.b.t. de klacht van de klant.
  • Het zorgvuldig verwerken van de retouren in ons systeem. Denk hierbij aan: terugbetalingen, omruilen en terugplaatsen van producten.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent gestructureerd, flexibel en houdt van aanpakken
  • Je bent nauwkeurig en concreet
  • Je bent een teamspeler
  • Je denkt en werkt oplossingsgericht
  • Je krijgt energie van een dynamische werkomgeving

Wat bieden wij jou?

  • Een gezellige, informele werkomgeving
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en uitvoer van eigen ideeën

Heb je interesse? Dan kan jij je CV en motivatie sturen naar personeelszaken@mamaloes.nl


Logistiek onderhoudsmedewerker gezocht (m/v)

Hoe lekker is het om je werkplek structureel op orde te hebben? Als onderhoudsmedewerker is dit je hoofdtaak binnen onze logistieke afdeling.

Vanaf het moment dat een artikel bij ons binnenkomt, begint je dag. Je gaat ervoor zorgen dat het artikel op de juiste manier in onze systemen komt en pakt problemen op als deze op je weg komen. Artikelen gaan vervolgens naar de goede plek in het magazijn waar jij dan natuurlijk de meest slimme en efficiënte manier voor hebt bedacht. 

Je sluit je dag af met een goed gevoel, want je collega’s van het pick-pack team gaan als een speer door het magazijn, omdat jij alles goed voor hen hebt voorbereid!

Ons onderhoudsteam staat dagelijks van 09.00-17.00 uur klaar van maandag t/m zaterdag.

Wat verwachten we van jou?

  • Je kunt nauwkeurig werken
  • Je bent een echte teamplayer
  • Je werkt graag hard
  • Je enthousiasme is niet te houden
  • Je bent doelgericht

Wat bieden wij jou?

  • Een leuk en gezellig team
  • Een afwisselende en uitdagende baan
  • Genoeg doorgroeimogelijkheden
  • Personeelskorting

Is dit wat je zoekt en kun je niet wachten om bij ons aan de slag te gaan? Stuur dan je CV en motivatie naar personeelszaken@mamaloes.nl en wie weet word jij onze nieuwe collega!


Collega's gezocht voor een tijdelijke oproepbaan in Logistiek (m/v)

We zijn er inmiddels allemaal mee bekend: Black Friday. Het kortingsfestijn waar we allemaal heel graag gebruik van willen maken! Ook bij MamaLoes is dat een groot feest waarbij er enorm veel pakketten ingepakt en verstuurd worden. Ons Logistieke magazijn is daarom een aantal weken heel druk bezig om alles voor te bereiden en, wanneer het zover is, alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen. Om deze drukte te overbruggen zijn we op zoek naar jou!

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent flexibel inzetbaar in de periode van 18 november tot en met 31 december (ja, ook de sint en de kerstman hebben je hulp nodig!)
  • Je kunt het weekend van Black Friday zeker werken. (29 t/m 1 december)
  • Je vindt het geen probleem om van 15.00-23.00 uur of 19.00-23.00 uur te werken (dagdiensten alleen mogelijk op maandag en in het weekend). 

Wat bieden wij?

  • Een tijdelijke flexibele baan (wie weet bevalt het zo goed dat we je niet meer loslaten!)
  • Extra toeslagen bovenop je uurloon;
    • In de avond na 19.00 uur 25% toeslag
    • Op zondagen 50% toeslag
    • Op feestdagen 100% toeslag
    • Een gezellige werkomgeving met leuke collega’s

Wil je in deze periode een lekker zakcentje verdienen? Reageer dan snel en stuur je CV en motivatie naar personeelszaken@mamaloes.nl


Medewerker Klantenservice m/v

Ben jij op zoek naar een uitdagende en leuke baan, in een leuk bedrijf met een enthousiast team? Voor onze klantenservice zijn wij nog op zoek naar een net zo enthousiaste collega die ons team voor minimaal drie dagen in de week kan komen versterken!

Op onze klantenservice afdeling staan wij van maandag tot en met zaterdag klaar om onze klanten blij te maken door ze te adviseren en te helpen bij eventuele klachten of vragen. Dit doen we telefonisch, per e-mail, via facebook en via onze eigen MamaLoes chat.
Het werken op onze klantenservice is lekker divers, iedere situatie is namelijk anders! Hou jij ervan om mensen bij te maken en haal je voldoening uit het oplossen van problemen en vragen? Wie weet wordt jij dan binnenkort onze nieuwe collega!

Wat verwachten we van jou?

- Een flinke dosis enthousiasme
- Je bent een teamplayer
- Bent beschikbaar om in de avond en op zaterdag te werken
- Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau 
- Je bent communicatief vaardig (zowel Nederlands als Engels)

Wat bieden wij jou?

- Een uitdagende (bij)baan
- Flexibele werkuren op maat
- Avondtoeslag (25% na 19.00 uur)
- Personeelskorting
- Een leuke en ontspannen werkomgeving

Heb jij zin om bij ons aan de slag te gaan? Stuur je CV en motivatie naar personeelszaken@mamaloes.nl en wie weet verwelkomen we je binnenkort in ons team!


 Vacature Assistent Controller m/v

Voor onze financiële afdeling op ons hoofdkantoor in Goirle zijn we op zoek naar een enthousiaste Assistent Controller die samen met onze Controller de financiële administratie controleert en bewaakt, met als uiteindelijk doel blije klanten, collega’s en zakenrelaties!

Hoe ziet een dag als Assistent Controller eruit?
Je begint de dag met een overleg met je team, waarbij je de prioriteiten van de dag bepaalt. Jouw eerste taak is het controleren en bijwerken van de liquiditeitsplanning. Je schakelt hiervoor met de afdeling Inkoop zodat je de aankomende bestellingen goed in beeld hebt en kunt verwerken in het liquiditeitsoverzicht.

Vervolgens duik je in je mailbox, en ziet een aantal openstaande mailtjes van de afdeling Klantenservice. Er zijn een paar klanten waarvan de factuur aangepast moet worden en een klant die problemen heeft met zijn betaling. Je wijzigt de betreffende velden in de facturen en zorgt dat de klant geholpen wordt met zijn betaling. Verder staan er nog een paar mailtjes van de Payment Service Provider in je inbox, met daarin meldingen van verdachte betalingen. Je controleert deze en keurt ze goed of af.

In de middag ga je aan de slag met de binnengekomen facturen en bankafschriften. Je controleert deze en boekt ze op de juiste manier in het ERP systeem. Dan is het tijd voor de geplande afspraak met de controller, waarbij jullie samen de maandafsluiting opstellen en hierin analyses doen en adviezen voor de directie opstellen. Voor je het weet is de middag voorbij en ga je met een voldaan gevoel naar huis!

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent nauwkeurig
  • Je bent proactief en houdt van aanpakken
  • Je kan goed in teamverband werken
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in financiële richting
  • Je hebt 0-5 jaar relevante werkervaring
  • Je bent fulltime beschikbaar

Wat bieden we jou?

  • Een gezellige, informele werkomgeving
  • Een jong en enthousiast team
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden
  • Ruimte voor eigen ideeën en inbreng
  • Personeelskorting

Is dit wat je zoekt en kun je niet wachten om bij ons aan de slag te gaan? Stuur dan je CV en motivatie naar personeelszaken@mamaloes.nl en wie weet word jij onze nieuwe collega!


Vacature weekendhulp winkels Utrecht, Breda, Goirle en Eindhoven m/v

Voor onze winkels zijn we op zoek naar enthousiaste weekendhulpen (m/v) die met liefde en plezier onze klanten helpen en adviseren!

Hoe ziet een dag als weekendhulp eruit?

Na aankomst in de winkel ga je samen met je team de dag bespreken. Onder het genot van een kopje koffie word je op de hoogte gebracht van de belangrijkste punten van de afgelopen week, en je hoort wat er vandaag allemaal moet gebeuren. Doordat het gisteren erg druk is geweest ga je eerst met je collega’s aan de slag met het aanvullen van de winkel.

Dan beginnen de klanten binnen te stromen. Het is weer een lekker drukke zaterdag! Omdat je samen met je team iedere klant de aandacht wilt geven die hij of zij nodig heeft, steek je even de koppen bij elkaar en bepaal je samen met je teamleider wie waar in de winkel gaat staan.

Vervolgens ga je de klanten helpen en adviseren. Er komen verschillende vragen over producten. Sommige antwoorden weet je, soms schakel je voor een antwoord even de hulp van een collega in. Uiteindelijk zorg je ervoor dat jouw klanten met een mooi product en met een glimlach de winkel verlaten, want daar word jij blij van!

Op het einde van de dag is het aan de winkel te zien dat het druk is geweest. Je gaat daarom met de stofzuiger door de winkel terwijl je collega’s andere opruim- en schoonmaakwerkzaamheden uitvoeren. Je evalueert nog even met je team hoe de dag verlopen is, wat er goed ging, wat er beter kon en welke actiepunten er zijn. Daarna rijd je naar huis, met in gedachten alle klanten die je vandaag blij hebt gemaakt!

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent beschikbaar in de weekenden
  • Je bent commercieel en positief ingesteld
  • Je bent klantvriendelijk en enthousiast
  • Je kan goed in teamverband werken
  • Je bent flexibel inzetbaar
  • Je vindt het geen probleem om op rustige dagen een handje mee te helpen in ons logistieke magazijn

Wat bieden we jou?

  • Een flexibele (bij)baan op oproepbasis
  • Een gezellige, informele werkomgeving
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden
  • Ruimte voor training en ontwikkeling
  • Ruimte voor eigen ideeën en inbreng
  • Personeelskorting

Heb jij zin om bij ons aan de slag te gaan? Stuur je CV en motivatie naar personeelszaken@mamaloes.nl.


 

Omdat wij vinden dat iedereen recht heeft op een baan bieden wij jou bij MamaLoes, in samenwerking met Start Foundation, de unieke kans om een baan te krijgen zonder vragen te stellen. Ook wel Open Hiring™ genoemd. Geen sollicitatie gesprek, geen vragen over jouw verleden. Wij kijken alleen naar de toekomst en willen iedereen de mogelijkheid geven om te werken. Het enige wat wij willen weten is dat je 4 uur achter elkaar kunt werken, je kunt tillen en sjouwen in ons magazijn. Én je moet onvoorwaardelijk willen werken.

Benieuwd geworden naar deze mooie kans? Lees snel verder! Of kom langs op ons hoofdkantoor.


Open sollicitatie

Open solliciteren kan altijd bij ons! MamaLoes heeft namelijk regelmatig nieuwe vacatures. Wanneer je een open sollicitatie met motivatie en CV naar ons stuurt, bewaren we je gegevens en nemen we contact met je op wanneer er een voor jou interessante functie vrijkomt.

Je kan jouw CV en motivatie sturen naar personeelszaken@mamaloes.nl. Wie weet verwelkomen we je binnenkort in ons team!


Afstudeeropdracht/stage

Bij MamaLoes staan we altijd open voor jong talent. Ben jij op zoek naar stageplek of afstudeeropdracht? Informeer dan naar de mogelijkheden! Dit kun je doen door een mail te sturen naar personeelszaken@mamaloes.nl, vermeld daarbij ook wat voor opdracht/stage je zoekt en wellicht kunnen we iets voor je betekenen! 

Daarnaast hebben we regelmatig een specifiek vraagstuk voor een afstudeeronderzoek. Deze vind je op de pagina Leren bij MamaLoes.


Vacatures met een sociaal hart, werken met een ander doel dan geld

MamaLoes Babysjop wil iedereen een kans geven. Soms is een betaalde baan gewoon (nog) niet haalbaar maar wil je wel deel uitmaken van een team. Ook dan willen we graag iets voor je kunnen betekenen! Voor al deze mensen hebben we "vacatures met een sociaal hart" beschikbaar.
 
Dus heb jij de behoefte om weer aan de slag te gaan of verlangens weer bezig te zijn in een gezellige omgeving? Wil jij een toegevoegde waarde zijn binnen een bedrijf of wil jij gewoon terug komen in een dagelijks ritme? Dan heeft MamaLoes Babysjop misschien een plekje voor jou.
 
Laat het ons door middel van een 'open sollicitatie' weten als je iets voor ons zou willen betekenen! Stuur je CV en motivatie door naar personeelszaken@mamaloes.nl. Dan gaan we samen kijken wat voor werkzaamheden er bij je zouden kunnen passen. 
 
Let op: onze 'vacatures met een sociaal hart' zijn geen betaalde banen; deze banen zijn wel perfect om werkervaring op te doen, om je persoonlijk te ontwikkelen, onder de mensen te komen én om een mooie nieuwe stap in de maatschappij te zetten. Omdat werken ook hele belangrijke andere doelen heeft dan geld verdienen. 
 

  

.

(Bron: http://www.krewwerktvooru.nl/)