Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik een pakket laten afleveren op een postbus?
Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?
Ik wil een bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan het product ook met cadeaupapier ingepakt worden?

Betalen

Ik heb een bestelling gedaan en voor de optie “vooraf overmaken” gekozen. Hoe moet ik nu betalen?
Waarom levert de betaalmethode “vooraf overmaken” extra levertijd op, want ik betaal meteen?
Ik heb niet gelijk betaald via Pay.nl maar ik heb wel gekozen voor "vooraf overmaken". Hoe kan ik betalen?
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met iDEAL. Op mijn bankafschrift staat dat ik heb betaald aan Pay.nl in plaats van MamaLoes & Kids. Klopt dit wel?
Hoe kan ik een MamaLoes Cadeaubon verzilveren op de webshop?
Ik bestel voor mijn bedrijf, kan ik een factuur krijgen?
Ik woon in het buitenland en hoef geen BTW te betalen. Hoe krijg ik dit terug?

Korting

Ik heb een tweeling/drieling. Krijg ik extra korting?
Hoe verzilver ik een kortingscode die ik op internet heb gevonden?

Wijzigen/annuleren

Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?
Wat moet ik doen als ik een product ben vergeten te bestellen?
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb een verkeerd product besteld. Kan ik dit nog veranderen?
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening heb van een geannuleerde bestelling?
Ik heb een bestelling geplaatst met "vooraf overmaken" en heb het bedrag overgeschreven aan Pay.nl maar wil de bestelling toch annuleren. Hoe doe ik dat?

Verzending/bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in Nederland?
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in België?
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in Duitsland?
Kan ik mijn pakket op een postbus laten bezorgen?
Ik heb geen Track and Trace code ontvangen. Hoe volg ik mijn pakket?
Ik wil een kinderkamer bestellen. Heb ik deze ook de volgende dag in huis?

Garantie/klachten

Hoe kan ik beroep doen op de garantie?
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het artikel zit niet in de originele doos. Is het wel nieuw?

Backorder/levertijd

Wat houdt bestellen met levertijd in?
Ik wil een product bestellen met levertijd samen met andere producten die wel op voorraad zijn. Krijg ik de overige producten al wel?
Word ik op de hoogte gehouden van de levertijd?
Wanneer er bij levertijd staat begin/half/eind van de maand, over welke datum hebben we het dan?
Is de levertijd die genoemd wordt gegarandeerd?
Ik heb een bestelling met levertijd. Maar ik vind het toch wel erg lang duren. Wat kan ik doen?
Kan ik een e-mail krijgen wanneer een artikel weer op voorraad is?

Retourneren

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Worden de retourkosten vergoed?
Ik wil een product terugsturen en omruilen voor een ander product. Hoe werkt dit?
Ik heb op de doos geschreven/producten niet in nieuwstaat retour gestuurd. Wat nu?

Winkels

Wat zijn de openingstijden van de winkels?
Is de winkel telefonisch bereikbaar?
Is er een product op voorraad in een van de winkels?
Ik heb online een product gezien en wil een showroom model in de winkel zien. Kan dit?
Kunnen producten ook opgehaald worden in een winkel?

Winacties

Hoe wordt de winnaar van Facebook winacties gekozen?
Jullie houden vaak via Facebook winacties. Ik heb geen Facebook, maar wil ook graag iets winnen. Hoe kan ik meedoen?
Ik heb een product gewonnen via Facebook. Heb ik hier ook garantie op?

Contact

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Als ik vanuit België of Duitsland bel, welk nummer moet ik dan bellen?