Heb je een vraag? MamaLoes weet raad!

Onze Klantenservice hoort en ziet dagelijks een heleboel vragen voorbij komen. Om op jouw vraag snel antwoord te kunnen geven, hebben wij de meest gestelde vragen gebundeld en uitgewerkt hieronder.

Bestellen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?
Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Een foutje sluipt er snel in. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je op DHL je bestelling volgen. Zo weet jij precies wanneer de bezorger bij jou langs gaat komen. Wanneer je vragen hebt over de levering van je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice en niet met DHL zelf. Wij kunnen namelijk met ons eigen DHL team contact opnemen om je exacte informatie te verstrekken.

Kan ik een pakket laten afleveren op een postbus?
Helaas is dit geen mogelijkheid. Pakketten zullen niet verwerkt worden door DHL en komen uiteindelijk retour bij ons.

Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?
Bij MamaLoes vinden we het leuk om pakketjes te verzenden als cadeau! Daarom sturen wij nooit de factuur mee in de doos. Enkel een pakbon, maar daar worden geen prijzen op vermeld. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders.

Ik wil een bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan het product ook met cadeaupapier ingepakt worden?
Bij MamaLoes werken wij met automatische systemen. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een bestelling met cadeaupapier te laten inpakken. Wil je het toch graag ingepakt hebben? Kom dan langs een van onze winkels waar we met veel plezier onze producten inpakken.

Betalen

Ik heb een bestelling gedaan en voor de optie “vooraf overmaken” gekozen. Hoe moet ik nu betalen?
Vooraf overmaken betekent eigenlijk dat je het bedrag overmaakt aan Pay.nl. Je krijgt na het plaatsen van de bestelling een e-mail met daarin de betaalinstructies. Zorg er bij de overschrijving voor dat het betaalkenmerk en het bedrag juist ingevuld zijn. Wanneer je kiest voor deze betaalmethode zorgt dit voor 1 à 2 werkdagen extra levertijd.

Waarom levert de betaalmethode “vooraf overmaken” extra levertijd op, want ik betaal meteen?
Wij versturen je bestelling pas als de betaling binnen is bij ons. Wanneer je een bedrag overschrijft via Pay.nl zit er meestal 1 à 2 werkdagen tussen tot het bij geschreven is. Vervolgens zullen wij je bestelling klaarmaken voor verzending.

Ik heb niet gelijk betaald via Pay.nl maar ik heb wel gekozen voor "vooraf overmaken". Hoe kan ik betalen?
Je krijgt de betaalinstructies in je mail. Deze is geldig voor 21 dagen. Hierna kan je er geen gebruik meer van maken en zal je de bestelling opnieuw moeten plaatsen. 

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met iDEAL. Op mijn bankafschrift staat dat ik heb betaald aan Pay.nl in plaats van MamaLoes & Kids. Klopt dit wel?
Ja dat klopt! iDEAL is een service die geleverd wordt door Pay.nl. Zij controleren voor ons het betaalverkeer. Zij incasseren dus het bedrag van jouw rekening en betalen het weer aan ons.  

Hoe kan ik een MamaLoes Cadeaubon verzilveren op de webshop?
MamaLoes cadeaubonnen kunnen online én in een van onze winkels worden ingeleverd. Wanneer je de cadeaubon online wil verzilveren, ga je een bestelling plaatsen. Als je alle artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst ga je naar “Bestellen” of binnen het winkelmandje zelf naar “Afrekenen”. Vul vervolgens je adres gegevens in en kies ervoor of je je pakketje wil ophalen of dat je het thuisbezorgd wil hebben. Bij de betaalmethode kies je voor “Vooraf overmaken”. Op iedere cadeaubon staat een cadeauboncode. Met deze unieke code worden de cadeaubonnen verwerkt.
In de laatste stap kan je vervolgens in het “Opmerkingenveld” vermelden dat je een cadeaubon wil verzilveren, onder vermelding van de cadeauboncode die op jouw cadeaubon staat.
Wil je slechts een deel van het bedrag inwisselen of zijn er andere bijzonderheden? Vermeld dit dan ook hier. Je mag zelf het bedrag van de cadeaubon in mindering brengen op het totaalbedrag en dat bedrag overmaken naar bankrekeningnummer: NL 06 INGB 0005 1496 42 t.n.v. MamaLoes & Kids b.v. De bestelling wordt verwerkt als de betaling is ontvangen. Houd er rekening mee dat dit 1 à 2 werkdagen vertraging kan geven.

Ik bestel voor mijn bedrijf, kan ik een factuur krijgen?
Een factuur verzenden wij niet standaard in de doos mee. Deze wordt altijd per mail nagestuurd aan je. Houd hiervoor ook je spam-inbox in de gaten. Soms komt onze mail hier terecht. Heb je een zakelijk factuur nodig? Dan kan je een e-mail  versturen aan onze klantenservice met hierin jouw ordernummer en het verzoek voor een zakelijk factuur. Dan zullen wij de factuur per e-mail toesturen.

Ik woon in het buitenland en hoef geen BTW te betalen. Hoe krijg ik dit terug?
Wanneer je recht hebt om de belasting terug te krijgen plaats je zoals normaal gesproken je bestelling. Wanneer je je producten hebt ontvangen, kan je het verzoek indienen voor de belasting teruggave. Hiervoor hebben wij een uitvoerdocument van de douane nodig inclusief een stempel van de douane. Dit kan je inscannen en mailen naar onze klantenservice samen met je ordernummer. Onze afdeling administratie zal dit verder voor je oppakken en terugkoppelen aan je. Vergeet ook niet je rekeningnummer mee te sturen, voor een snellere afhandeling.

Korting

Ik heb een tweeling/drieling. Krijg ik extra korting?
De producten van MamaLoes zijn al erg scherp geprijsd. Vaak nog scherper dan bij onze concurrenten. Dit komt omdat wij eventuele kortingen of aanbiedingen al verwerken in onze verkoopprijs. Hierdoor kunnen wij niet meer korting geven wanneer je een meerling krijgt.

Hoe verzilver ik een kortingscode die ik op internet heb gevonden?
Niet. Leuker kunnen we het niet maken… MamaLoes werkt helaas niet met kortingscodes. Wij proberen de prijzen in onze webshop altijd zo scherp mogelijk te hebben en te houden en eventuele kortingen of aanbiedingen zijn altijd al in de verkoopprijs verwerkt. Kortingscodes van MamaLoes die je online vindt zijn helaas nep. Wij werken niet samen met deze bedrijven. Heb je een kortingscode gevonden?
Ga dan alsjeblieft niet zelfstandig de korting berekenen op je bestelling. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Wijzigen/annuleren

Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?
Oeps, een foutje kan er altijd in sluipen als je je bestelling plaatst. Bel binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling naar onze klantenservice, om na te gaan of we je bestelling nog kunnen tegenhouden en aanpassen.  Wanneer jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen, dan kunnen wij je bestelling niet meer aanpassen omdat het pakketje dan al bij DHL ligt. Neem dan alsnog contact op met onze klantenservice. Dan gaan we kijken of we je toch nog kunnen helpen.

Wat moet ik doen als ik een product ben vergeten te bestellen?
Een product vergeten te bestellen is natuurlijk vervelend. Echter werkt MamaLoes volledig automatisch. We kunnen hierdoor geen producten meer toevoegen aan je bestelling. Je kunt het beste opnieuw een bestelling plaatsen met het gewenste product.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb een verkeerd product besteld. Kan ik dit nog veranderen?
Een foutje kan de beste overkomen natuurlijk! Zorg ervoor dat je binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling belt naar onze klantenservice. Dan kunnen we snel kijken of we je bestelling nog kunnen aanpassen. Heb je inmiddels al een track and trace code ontvangen in een e-mail? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Jammer dat je je bestelling wil annuleren, maar natuurlijk geen enkel probleem. Bel binnen 1 uur naar onze klantenservice  om je bestelling te annuleren. Is het pakket al verzonden en heb je een track and trace code ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren. Mocht je het pakketje niet meer willen? Dan mag je het natuurlijk aan ons retourneren. Alles over retourneren lees je hier.

Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening heb van een geannuleerde bestelling?
Wanneer je een bestelling hebt geannuleerd zal onze administratie zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken. Hiervoor staat maximaal 10 werkdagen, maar meestal heb je het binnen een paar werkdagen al terug op je rekening staan. Zie je geen terugbetaling van MamaLoes op je rekening? Dat kan kloppen. Het bedrag wordt namelijk onder de naam Pay.nl teruggestort.

Ik heb een bestelling geplaatst met "vooraf overmaken" en heb het bedrag overgeschreven aan Pay.nl maar wil de bestelling toch annuleren. Hoe doe ik dat?
Helaas is dit niet meer mogelijk. Wanneer jouw betaling bij ons binnenkomt wordt je bestelling automatisch verwerkt. Dit kunnen wij niet meer in het proces tegenhouden. Mocht je het pakket niet meer willen, dan kan je deze retoursturen nadat het ontvangen is. 

Verzending/bezorging

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven € 39,- verzenden wij gratis aan je! Daaronder betaal je voor een verzending binnen Nederland € 3,95 per bestelling en voor verzendingen naar België of Duitsland € 4,95 per bestelling.Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in een van onze winkels op te halen. Dit is vanzelfsprekend kosteloos. Benieuwd waar onze winkels te vinden zijn? Bekijk ze hier

Voor complete babykamers en bepaalde grote meubels gelden afwijkende verzendkosten. Wanneer je ervoor kiest om dit thuis te laten bezorgen, zullen wij dit zelf bij je gaan bezorgen en zijn de kosten hiervoor € 35,-. Dit wordt bij de artikelen op onze website vermeld.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in Nederland?
Wanneer je bestelling en betaling is goedgekeurd en afgerond voor 22:00 uur op werkdagen, dragen wij dezelfde dag nog je pakket over aan DHL. Zo kan jij je pakket de volgende dag in huis verwachten. Ook op zaterdagen worden pakketten door DHL bij je bezorgd met uitzondering van de grote pakketten. Mocht er een artikel tijdelijk uitverkocht zijn, dan stellen wij je per e-mail op de hoogte over de levertijd. Bestel je op zaterdag of zondag? Dan heb je je bestelling niet op maandag, maar op dinsdag in huis. 

Helaas komt het wel eens voor dat DHL grote drukte ervaart en hierdoor niet tijdig de pakketten kunnen afleveren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen of te late leveringen door DHL. Heb je een track and trace code ontvangen? Dan kan onze klantenservice en de DHL klantenservice je niet meer informatie geven dan dat jij al kunt zien. Houd je track and trace code in de gaten om te zien waar je bestelling is.

Let op! Rondom de feestdagen in Nederland en België kan de levertijd afwijken. 

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in België?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaalt voor 22:00 uur zullen wij dezelfde dag nog jouw pakket overhandigen aan DHL. Bestellingen naar België worden door DHL op de grens overgedragen aan BPost. De levering van deze pakketten kan 1 à 2 werkdagen duren. Helaas komt het wel eens voor dat DHL of BPost  grote drukte ervaart en hierdoor niet tijdig de pakketten kunnen afleveren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen of te late leveringen door DHL of BPost. Heb je van ons de track and trace code al ontvangen? Houd deze dan in de gaten voor de levering van jouw bestelling.

Let op! Rondom de feestdagen in Nederland en België kan de levertijd afwijken.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in Duitsland?
Heb je een bestelling geplaatst voor levering in Duitsland? Dan geldt bezorging de volgende dag niet. De levertijd is hiervoor standaard 1 à 2 werkdagen. Je pakket wordt door DHL bezorgd.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen. Hoe volg ik mijn pakket?
Heb je je spam-inbox al bekeken? Soms belandt onze mail hierin terecht. Ook kan je kijken in je account op onze website. Ga naar desbetreffende order, klik op verzending en vervolgens zie je je track and trace code. Heb je geen account aangemaakt en geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil een kinderkamer bestellen. Heb ik deze ook de volgende dag in huis?
Complete kinderkamers worden door onze eigen bezorgservice afgeleverd. Dit komt omdat de pakketten te groot en te zwaar zijn om per post te versturen. Wij maken elke donderdag een planning om de kinderkamers te bezorgen voor de week erop. Heb je de kinderkamer besteld en is deze op voorraad? Dan kan je een telefoontje verwachten op donderdag of de donderdag erop om te zien wanneer wij het komen bezorgen. Heb je naast de kinderkamer nog andere spullen besteld? Wij zullen deze samen met de kinderkamer leveren. Wil je de spullen toch eerder ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Garantie/klachten

Hoe kan ik beroep doen op de garantie?
Ondanks de strenge selectie op kwaliteit is het onvermijdelijk dat er defecten of klachten ontstaan. Daar zijn we ons zeker van bewust. Vandaar dat wij je dan ook (tenzij anders vermeld) volledige garantie bieden op je aankoop. De meeste merken werken met een 1 jaar fabrieksgarantie, maar ook daarbuiten zal ons team van servicespecialisten alles op alles zetten om de ontstane defecten volledig naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend wel binnen alle redelijkheid van de verwachte levensduur van een product. De originele factuur, die je na aankoop per e-mail ontvangt, is tevens je garantiebewijs (algemene voorwaarden).

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het artikel zit niet in de originele doos. Is het wel nieuw?
Jazeker! Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 4 of 6 stuks, dus dan moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De producten zitten echter wel in de originele productverpakking en zijn altijd nieuw en ongebruikt.

Backorder/levertijd

Wat houdt bestellen met levertijd in?
Soms komt het voor dat wij een product eventjes niet op voorraad hebben, maar die wel weer binnen gaan komen. Dan kan je bestellen met levertijd. Vaak staat de geschatte levertijd bij het artikel vermeld. Zo weet jij wanneer je het kunt verwachten. Staat de levertijd er nog niet bij? Dan is onze inkoop afdeling hier nog mee bezig en zal zo snel mogelijk bij het product worden toegevoegd.

Ik wil een product bestellen met levertijd samen met andere producten die wel op voorraad zijn. Krijg ik de overige producten al wel?
Bij bestellingen boven de € 80,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Mits het totaal bedrag van de producten per leveringen boven € 10,- is.Mocht je heel graag toch alvast een deel van je bestelling willen ontvangen? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 3,95 en België/Duitsland: € 4,95) over  maken naar IBAN-rekening: NL06INGB0005149642 (BIC-code: INGBNL2A) ten name van
MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 9-cijferige nieuwe bestelnummer 100XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!
Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd. 

Word ik op de hoogte gehouden van de levertijd?
Heb je een product besteld met levertijd? Dan noemen wij jou bestelling een backorder. Wij zullen je per mail op de hoogte brengen over de levertijd.

Wanneer er bij levertijd staat begin/half/eind van de maand, over welke datum hebben we het dan?
Begin van de maand zien wij tussen de 1e en 10e. Half tussen 11e en 20e. Einde van de maand tussen 21e en 30/31e.  Wij kunnen helaas geen exacte datum doorgeven. Dit zijn namelijk levertijden die wij van onze leveranciers ontvangen en kunnen hierin geen exacte datum geven. Soms komt het voor dat de levertijd van een product door de leverancier wordt uitgesteld. Hierover houden we je op de hoogte per e-mail.

Is de levertijd die genoemd wordt gegarandeerd?
De levertijd ontvangen wij van onze leveranciers. Wij gaan ervan uit dat we het in deze periode ook mogen gaan ontvangen. Helaas komt het wel eens voor dat een levertijd wordt uitgesteld. Wij zullen je hierover altijd per e-mail op de hoogte brengen.

Ik heb een bestelling met levertijd. Maar ik vind het toch wel erg lang duren. Wat kan ik doen?
Wij snappen natuurlijk heel erg goed dat je met smart zit te wachten op je bestelling. Soms kan het alleen iets langer duren dan gewenst. Je kunt dan altijd onze klantenservice bellen  of mailen. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te wijzigen naar een ander product. Of we kunnen het product annuleren die niet op voorraad is. Je krijgt dan je geld van dit product gewoon terug gestort op je rekening. Soms komt het voor dat je een bestelling hebt geplaatst boven € 39,-. Je hebt hiervoor geen verzendkosten betaald. Je wil vanwege de levertijd uiteindelijk toch een deel van je bestelling annuleren en de rest wel laten verzenden. Wanneer de uiteindelijke bestelling onder € 39,- is en de levertijd was op voorhand al bekend, dan zullen wij € 3,95 verzendkosten inhouden op de terugbetaling van het geannuleerde product.

Kan ik een e-mail krijgen wanneer een artikel weer op voorraad is?
Helaas hebben wij geen mogelijkheid om iedereen op de hoogte te brengen als er een product weer op voorraad is. Daarom bieden wij de mogelijkheid om wel al te bestellen met levertijd. Dan ben jij de eerste die het product kan ontvangen als het weer op voorraad is. Wil je toch niet bestellen met levertijd? Dan kan je heel makkelijk het product op onze site in de gaten houden of het weer op voorraad is. Onze klantenservice kan je ook advies geven in een vergelijkbaar product.

Retourneren

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?
Producten mogen, wanneer deze niet naar wens zijn, natuurlijk geretourneerd worden. Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd hierbij wel rekening dat het product onbeschadigd in originele verpakking zit en ongebruikt is. Testen of passen mag natuurlijk wel. Voor de volledige retourprocedure kan je de achterkant van de pakbon raadplegen, of ga naar onze retourinformatie. Naast het retoursturen via de post mag je ook altijd retourneren in een van onze winkels. Wil je je geld terug krijgen? Dan zal dit worden teruggestort op je rekening.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Het retourneren van een product kan gedaan worden door middel van het terugsturen per post. Of in een van onze winkels. Klik hier voor de retourinformatie

Worden de retourkosten vergoed?
Is het ontvangen artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Je mag het dan altijd terugsturen. Ongebruikt, netjes verpakt en voldoende gefrankeerd. De retourkosten zijn voor eigen rekening wat niet wordt vergoed.

Ik wil een product terugsturen en omruilen voor een ander product. Hoe werkt dit?
Voor het terugsturen van het product kan je onze retourinformatie lezen. Wens je een ander product te ontvangen? Dan kan je dit op de achterkant van de pakbon aangeven. Wanneer jouw pakketje retour is gekomen bij ons, zullen wij de omruiling voor je verwerken en het nieuwe product toesturen.

Ik heb op de doos geschreven/producten niet in nieuwstaat retour gestuurd. Wat nu?
Wanneer een product beschadigd of gebruikt is of er is op de productdoos geschreven kunnen wij deze niet meer als nieuw verkopen aan de klant die hem graag had willen hebben. Dit zal een showroommodel worden. Hierdoor zullen wij ook niet het volledige aankoopbedrag terugstorten aan je, maar slechts een deel hiervan. Dit wordt door onze retourafdeling bepaald aan de hand van de schade. We zullen je per e-mail hierover op de hoogte stellen en je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het product dan alsnog terug te ontvangen.

Winkels

Wat zijn de openingstijden van de winkels?
Wat leuk dat je langs een van onze winkels wil komen! Alle informatie over onze winkels vind je hier

Is de winkel telefonisch bereikbaar?
Jazeker! Onze collega’s uit de winkels helpen je graag telefonisch verder. Elke winkel heeft haar eigen telefoonnummer: https://www.mamaloesbabysjop.nl/onze-winkels Krijg je niet gelijk iemand te pakken aan de telefoon? Dan zijn we druk bezig met de klanten in de winkel te helpen. Bel je over een paar minuten opnieuw?

Is er een product op voorraad in een van de winkels?
Op de klantenservice kunnen wij helaas niet zien wat onze collega’s allemaal in de winkel hebben liggen. We hebben een ruim assortiment, maar we kunnen helaas niet alle producten in onze winkels neerzetten. Ben je op zoek naar een specifiek product? Bel dan van te voren naar de gewenste winkel, om er zeker van te zijn dat het aanwezig is. Wil je het zekere voor het onzekere nemen? Bestel dan een dag van te voren het product op onze webshop en kies voor “Ophalen in de winkel”. Dan nemen onze collega’s van de winkels jouw bestelling de volgende dag mee naar de winkel*. Je krijgt een telefoontje of een e-mail met het bericht dat het klaar staat voor je. Dan kan je het product bekijken en als het naar wens is kopen.
*Onze winkel op Urk wordt twee keer per week bevoorraad. Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor het ophalen in winkel Urk dan zal je een berichtje krijgen wanneer je bestelling klaar ligt.

Ik heb online een product gezien en wil een showroom model in de winkel zien. Kan dit?
Wij hebben enorm veel producten online staan en kunnen niet alle producten als showroom model uitzetten in onze winkels. Mocht je opzoek zijn naar een specifiek product, bel dan de gewenste winkel. Dan weet je zeker of het product als showroom model in de winkel uitgezet staat.

Kunnen producten ook opgehaald worden in een winkel?
Wil je liever je bestelling ophalen in een van onze winkels? Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Je kunt via onze webshop je bestelling plaatsen en kiezen voor “Ophalen in de winkel”. De volgende dag nemen onze collega’s van de winkels* jouw bestelling mee naar de winkel. Je krijgt een telefoontje of een e-mail met het bericht dat het klaar staat voor je. Dan kan je het product bekijken en als het naar wens is kopen. *Onze winkel op Urk wordt twee keer per week bevoorraad. Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor het ophalen in winkel Urk dan zal je een berichtje krijgen wanneer je bestelling klaar ligt.

Winacties

Hoe wordt de winnaar van Facebook winacties gekozen?
Wij gebruiken een online tool die voor ons de winnaars kiest. Dit gebruiken wij zodat het betrouwbaar is en het leuk is voor iedereen. Iedereen maakt dus even veel kans! Wie weet ben jij de volgende winnaar?!

Jullie houden vaak via Facebook winacties. Ik heb geen Facebook, maar wil ook graag iets winnen. Hoe kan ik meedoen?
Wij houden winacties op onze sociale kanalen zoals Facebook en Instagram om onze grote doelgroep te kunnen bereiken. Facebook is een ideaal middel om veel mensen te bereiken en hierop eenvoudig ook de winnaars bekend te maken en contact te leggen met de winnaars. Wil je meedoen? Zorg dan dat je op de winacties op Facebook/Instagram reageert en wie weet ben jij de volgende winnaar van een prachtige prijs.

Ik heb een product gewonnen via Facebook. Heb ik hier ook garantie op?
Natuurlijk heb je op de winactie producten dezelfde garantie als dat je ze koopt. Mocht je onverhoopt beroep moeten doen op de garantie kan je contact opnemen met onze klantenservice. Geef dan even aan dat je het product hebt gewonnen. Zo kunnen wij de order van je product snel terug vinden en het voor je oplossen.

Contact

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Onze klantenservice is telefonisch 0132205959  bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 – 17:00 uur.
Ook zijn we tijdens openingstijden te bereiken via de chat of contactformulier op onze website. Mocht je liever willen mailen? Dan is dat ook geen probleem. Wij proberen e-mails te beantwoorden binnen 48 uur. Soms kan een reactie per e-mail iets langer duren wanneer het druk is. https://www.mamaloesbabysjop.nl/contacts

Als ik vanuit België of Duitsland bel, welk nummer moet ik dan bellen?
Wanneer je vanuit het buitenland naar Nederland wil bellen, vergeet dan niet om de landcode (0031 - ) voor het nummer te zetten. Dus bel naar
0031 13 220 59 59.