The Feedback Company

91/100 met 1898 beoordelingen
91/100 met 1898 beoordelingen
De klant staat bij ons op nummer 1 en juist jullie vragen, opmerkingen, klachten, tips en feedback kunnen ons helpen onze service te blijven verbeteren. Wij horen dus graag van je!

Lees hieronder de ervaringen van mensen die al eerder bij ons hebben geshopt:
Schrijf een beoordeling

- 21 januari 2018

Bumbo wc-verkleiner gekocht voor mijn dochtertje maar bij eerste gebruik kukelt ze bijna de wc in omdat hij verschuift. Rest van de dag wil ze niet meer op de wc beneden van de schrik. boven heb ik een ander model Dag erna weer half in de pot gezakt dus Mamaloes gemaild dat ik de verkleiner wil ruilen voor ander model omdat het niet werkt. Reactie het is een hygi ne product dus kan niet retour en ook geen geld terug. Ok hygi ne maar het getuigt van geen klantenservice dat ik geen geld terug krijg of korting op ander product.

Beste, Ik heb via de klantenservice begrepen dat ze u even hebben gebeld. Mijn collega zorgt dat ze woensdag nogmaals contact met u opneemt en het netjes met u oplost. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 20 januari 2018

Via Facebook terecht gekomen bij deze leuke webshop Gisteren een wiegje besteld en deze ochtend al in huis Wat op en neer gechat met de super vriendelijke medewerkers over het in elkaar zetten omdat ik niet zo mega handig ben wat een super service Bedankt voor jullie snelle reacties en super snelle levering

- 20 januari 2018

Al verschillende keren besteld en was voordien steeds tevreden. Maar vandaag totaal verkeerde levering geleverd. Was blijkbaar een bestelling voor iemand anders. Ze vroegen mij deze terug te sturen en pas als ze de levering terug aan kregen zouden ze mijn bestelling opsturen. Nu kan ik nog speciaal naar het postkantoor lopen en nog wachten op mijn bestelling. Ik vind dit totaal geen service

Beste, Het is natuurlijk super onhandig van ons om de verkeerde inhoud naar u te sturen! Gelukkig komt dit niet vaak voor, maar het is natuurlijk heel vervelend voor u. Onze excuses voor het ongemak! We zorgen dat de juiste bestelling zo snel mogelijk bij u is en hopen dat u er alsnog veel plezier van heeft. Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 18 januari 2018

Goed

- 16 januari 2018

Verschillende keren bij Mamaloes besteld en snelle levering. Als een product toch niet voorradig is wordt je hiervan op de hoogte gehouden met een nieuwe levertijd wat fijn is om te beslissen of je het product eventueel nog wil annuleren.

- 16 januari 2018

Verschillende keren bij Mamaloes besteld en snelle levering. Als een product toch niet voorradig is wordt je hiervan op de hoogte gehouden met een nieuwe levertijd wat fijn is om te beslissen of je het product eventueel nog wil annuleren.

- 16 januari 2018

Verschillende keren bij Mamaloes besteld en snelle levering. Als een product toch niet voorradig is wordt je hiervan op de hoogte gehouden met een nieuwe levertijd wat fijn is om te beslissen of je het product eventueel nog wil annuleren.

- 13 januari 2018

6 navullingen tommee tippee luieremmer besteld ik moest 6x losse navulling betalen ipv de voordeligere prijs van een 6-pack terwijl ik een 6-pack geleverd krijg. na mailverkeer wordt geen terugbetaling van prijsverschil toegestaan. laatste keer dat ik hier een bestelling plaats. klantonvriendelijk.

Beste Dirk, Wat jammer dat je ontevreden bent over onze service. Het is inderdaad een stuk voordeliger om een 6-pack te bestellen, we zullen u dan ook tegemoet komen hierin. Er zal zsm contact met u worden opgenomen. Onze excuses voor de onhandige afhandeling! Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 11 januari 2018

Goed bestelling gelijk de volgende dag ontvangen.

- 11 januari 2018

Over het algemeen ben ik tevreden.

- 11 januari 2018

hebben een verhoogkussen met isofix voor in de wagen besteld

- 9 januari 2018

The worst experience ever.

Dear Razia, We do deliver exactly what we promise. In our product description we describe several times that the base is not included. You can see the lines in bold as a warning you have to buy it seperately. We always use the pictures with the base, to show how it works. It's just not included and we really made that clear. But: we're truly sorry if we sounded unkind to you! That's not how we want to communicate with our customers. Kind regards, MamaLoes

- 6 januari 2018

Heel goed

- 4 januari 2018

Leuke spulletjes

- 3 januari 2018

Ik heb nog niets ontvangen dus gen mening

Beste Mustafa, Vervelend dat het zo lang duurt, en ook niet de normale gang van zaken want wij hebben het direct de volgende ochtend verstuurd. Het pakket heeft zo te zien bij PostNL vertraging opgelopen, ik heb de track&trace code hier voor u: 3STLBZ2570927 Volgens de code wordt het pakket vanavond bezorgd! Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 3 januari 2018

Ik heb al meerdere malen spullen voor mijn zoon bij u gekocht altijd komt het snel en netjes verpakt thuis bezorgd

- 3 januari 2018

Geen beste eerste kennismaking met Mama Loes. 30 dec veel producten besteld. Er werd aangegeven voor 22 00 uur besteld woensdag 3 jan in huis. Nota bene dinsdag 2 jan nog contact gezocht via de chat omdat we nog geen verzendbevestiging hadden gekregen antwoord het wordt vandaag verstuurd. Woensdag 3 jan nog steeds geen verzendbericht. Antwoord het wordt vandaag echt opgestuurd hoor Dat is fijn als je vriendin thuis is gaan werken om daar rekening mee te houden. Ik heb er op dit moment weinig vertrouwen meer in.

Beste, Wat jammer dat dit is gebeurd. Dat is zeker niet de bedoeling inderdaad! We streven altijd naar netjes op tijd verzenden, dus er is hier helaas iets misgegaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Het enige wat ik nu kan doen is zorgen dat logistiek het zo snel mogelijk verstuurd. Nogmaals onze excuses hiervoor. Hopelijk gaan de spullen alsnog goed bevallen. Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 1 januari 2018

Niet tevreden met oplossing die geboden wordt. Luiertas gekocht en geleverd gekregen eind augustus. Al begin december is de clip van de riem stuk zonder op dat moment in gebruik te zijn . Men beweert een nieuwe riem aan mij geleverd te hebben maar deze is nog steeds niet aangekomen. Oplossing die geboden wordt zelf de riem laten maken vanwege materiaal kan riem zelf niet hersteld worden dus zou ik een geheel andere riem moeten laten maken die niet dezelfde kleur heeft als de tas en de overige gespen of wachten tot er ooit een nieuwe riem komt. Wanneer dit is kan men mij niet vertellen. Mijn verzoek om dan tijdelijk een andere riem te sturen maakt niet uit welke zolang ik mijn tas maar kan gebruiken wordt afgewezen . Conclusie ik zit nu al een maand met een dure tas die ik niet kan gebruiken als luiertas omdat de riem ontbreekt

Beste, Wat vervelend, dit had nooit mogen gebeuren. Ik heb het overlegd met onze klantenservice en zij zijn hard bezig om een hele nieuwe tas te regelen, aangezien een losse riem niet mogelijk bleek te zijn bij de leverancier. De klantenservice houdt je hiervan op de hoogte, er wordt aan gewerkt! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 29 december 2017

Zeer snelle levering en goed verpakt

- 28 december 2017

Top

- 28 december 2017

Ik heb spijtig genoeg mijn bestelling moeten annuleren. Op 27 12 2017 had ik een bestelling geplaatst voor een autostoel en er stond op de website dat deze voorradig was. Op 28 12 2017 had ik nog geen mail met track en trace ontvangen en heb ik s morgens gechat met een medewerker. Deze persoon heeft mij verteld dat door de drukte de autostoel niet tijdig ingepakt was maar dat ze het dezelfde dag nog zouden verzenden. Hiervoor heb ik alle begrip maar diezelfde avond krijg ik een mail om te vertellen dat het artikel niet voorradig is. Het zou pas de 2de week van 2018 geleverd kunnen worden. Dat is ook de reden waarom ik deze stoel heb geannuleerd hopelijk wordt het bedrag ook spoedig op mijn rekening terug gestort. Het is jammer want ik had 1 autostoel besteld en nadien zou ik nog een 2de bij besteld hebben maar helaas... dit zal niet via Mamaloes gebeuren. Ik heb geen problemen met wachten maar ik kan er niet goed tegen dat ik foutieve informatie krijg. Sorry voor de negatieve feedback maar ik hoop dat jullie hiermee rekening houden voor de toekomst. Vriendelijke groeten Brouns Bert

Beste Bert, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat het zo is gelopen! Wij doen ons uiterste best onze voorraad op orde te hebben, echter komt het soms voor dat er een foutje in het systeem of de voorraad zelf zit. Daarom waren wij er eerst niet vanuit gegaan dat hij er niet zou zijn, maar gewoon wat later zou aankomen. Wanneer hij er dan niet blijkt te zijn, is dat natuurlijk ontzettend balen! Onze oprechte excuses voor het ongemak, de terugbetaling is onderweg! Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 27 december 2017

Zeer leuke winkel Het team staat altijd klaar geven goed advies en ook tips en kunnen het goed onderbouwen

- 27 december 2017

Goed assortiment. Slechte klantenservice

Beste Merve, Bedankt voor je feedback! Zou je ons willen mailen via klantenservice@mamaloesbabysjop.nl met wat er precies is misgegaan? We willen altijd graag verbeteren, dus we horen het graag! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 22 december 2017

Prima artikelen producten juiste kwaliteit en snelle levering.

- 20 december 2017

voor het eerst iets nodig en was super snel geleverd. Top

- 20 december 2017

Zeer goed heel netjes goed verpakt en netjes verzorgt en op tijd altijd bezorgt.

- 15 december 2017

Ik vind hier de juiste producten voor mijn kindje. De winkel is betrouwbaar en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Ook altijd een snelle levering

- 13 december 2017

een keer iets besteld

- 11 december 2017

-

- 8 december 2017

Goede ervaring. Ik vind het niet klant vriendelijk bij vaste klanten dat er iedere keer verzendkosten worden gerekend. Bol.vom dit dit nooit. Mis de service bij u als vaste klant...jammer..mama..loes

Artikelen 1 tot 30 van 1898 in totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 64