The Feedback Company

92/100 met 1684 beoordelingen
92/100 met 1684 beoordelingen
De klant staat bij ons op nummer 1 en juist jullie vragen, opmerkingen, klachten, tips en feedback kunnen ons helpen onze service te blijven verbeteren. Wij horen dus graag van je!

Lees hieronder de ervaringen van mensen die al eerder bij ons hebben geshopt:
Schrijf een beoordeling

- 24 juni 2017

goede service

- 21 juni 2017

Ik ben altijd tevreden.

- 21 juni 2017

Zeer goed en correcte snelle levering

- 16 juni 2017

Bestel hier nooit iets. 2 kinderautostoeltjes voor pasgeboren dochter gekocht. Niet compleet geleverd. Telefonsich willen ze je niet te woord staan. Alles op de mail moeten zetten inc.fotos van de stoeltjes. Het probleem lag bij de leverancier volgens mamaloes. Tja daar betaal ik jullie toch voor Inmiddels is mn dochter bijna 1 jaar uiteraard al bij een goede firma nieuwe stoeltjes gekocht. Ik wacht nog steeds op antwoord van mamaloes...mss als mm dochter 18 is en zelf achter stuur kan kruipen waardeloze firma

Beste Sharon, Bedankt voor je feedback! We willen graag even met je bellen over deze situatie, maar we krijgen je helaas niet telefonisch te pakken. We zullen het later nog eens proberen. Zou je ons als je in de gelegenheid bent eventueel zelf kunnen bellen? Wij zijn op werkdagen van 9 tot 22 uur en op zaterdag 9 tot 5 bereikbaar via 013-8221534. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 16 juni 2017

ik ben zeer tevreden het is goed uitgelegd een stond snel in elkaar een alles klopte in de doos

- 15 juni 2017

Snelle levering prima artikelen

- 14 juni 2017

Zeer tevreden snelle levering

- 14 juni 2017

Vreselijke slechte webwinkel niets op voorraad en sturen kapotte spullen op.Laten mensen weken wachten op bestellingen

Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! We vinden het echt heel vervelend om te horen dat je zo'n nare ervaring met ons hebt gehad. We hebben inderdaad wel eens te maken met voorraadverschillen, dat vinden we zelf ook heel vervelend en we werken er hard aan om dit te verbeteren. We hebben ondertussen telefonisch contact gehad met je, en volgens mij is alles nu naar tevredenheid opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 13 juni 2017

Goed

- 13 juni 2017

Het product wat ik besteld had voldeed niet aan mijn verwachtingen volgens de voorwaarde is dat geen probleem en kan ik het dan terug sturen. Omdat het geen antwoordnummer was waar ik het naar terug wilde sturen moest ik de verzendkosten zelf betalen. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice en volgens hen kreeg ik de kosten achteraf terug gestort. Echter heb ik deze kosten niet terug gestort gekregen. Toen ik daar nogmaals over belde werd mij verteld dat deze kosten voor mijn rekening waren en omdat ik geen bewijs had dat mij dat telefonisch toegezegd was kan de klantenservice hier niets mee. Belachelijk

Beste Joelle, Bedankt voor je feedback! Het is inderdaad zo dat je alles mag terugsturen als het niet naar je zin is, maar de retourkosten zijn in principe voor eigen rekening. Dat staat ook zo in onze voorwaarden op onze website. Als er nou echt iets mis is met het product, of we hebben het verkeerd geleverd, dan kun je uiteraard kosteloos retourneren, waarschijnlijk heeft onze klantenservice daar iets over gezegd... Wij vinden het vervelend dat we elkaar hierin verkeerd begrepen hebben. We nemen nog even contact met je op om de situatie te bespreken. In ieder geval excuses voor het misverstand! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 13 juni 2017

Zeer goed.

- 12 juni 2017

Erg tevreden snelle levering. Goede producten.

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Wij hebben helaas te maken met een e-mailstoring. Het kan zijn dat je geen mail hebt gehad, of dat deze in de spam of 'ongewenst' map terecht is gekomen... Sorry daarvoor! Wij werken er met man en macht aan om dit op te lossen. We hopen dat je artikelen verder goed zijn aangekomen en volledig naar wens zijn :-) Zo niet: aarzel niet contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 12 juni 2017

Uiterst correcte levering Artikelen voldoen prima aan verwachting

- 12 juni 2017

Prettig en positief

- 11 juni 2017

Had een product besteld dat helaas niet voldeed aan de wensen. Zonder problemen heb ik het kunnen retourneren en werd het bedrag binnen 2 dagen teruggestort.

- 9 juni 2017

De spullen zijn goedkoper in vergelijking met andere webshops maar bij de eerste levering een artikel niet gekregen. Ik heb zelf meteen een e-mail gestuurd inclusief foto s gestuurd naar de klantenservice. Nadat ik na enkele dagen geen reactie kreeg heb ik zelf meerdere malen gebeld. Niemand weet wat er gebeurd is met het missende product en een week later heb ik het product nog steeds niet ontvangen. De ene medewerker beloofd dat het dezelfde dag wordt verstuurd en dan komt er de volgende dag weer niets binnen. Je wordt de hele dag aan het lijntje gehouden. Ik vind het jammer maar de volgende keer besteld ik bij een andere webshop

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Wij kunnen veel met dit soort opmerkingen, zodat wij intern onze processen kunnen verbeteren. Wat er precies is misgegaan met dat ontbrekende product blijft onduidelijk, maar het goede nieuws is dat het dekentje er écht aan komt! Wij willen je in ieder geval wel onze welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden, we hopen dat de rest van de producten wel in de smaak vallen. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 9 juni 2017

Ik ben altijd erg tevreden met mijn bestelling. De levering is snel de website is overzichtelijk en de mailtjes zijn duidelijk als je wat hebt besteld.

- 9 juni 2017

Mooi en goed producties

- 9 juni 2017

Goed

- 9 juni 2017

goed

- 8 juni 2017

Super service

- 8 juni 2017

Prima snelle levering

- 8 juni 2017

Slechte service Op de site stond dat het artikel op voorraad was. Echter na 1 dag heb ik contact opgenomen met MamaLoes en bleek het artikel niet op voorraad te zijn en ik zou pas na 48 uur te horen krijgen wanneer het geleverd zou kunnen worden. Wat inhoud dat ik 3 dagen verder ben zonder het artikel in huis te hebben en het juist gekocht te hebben voor een verjaardag. Op het moment van bellen samen op de website gekeken en daar stond nog steeds dat het artikel op voorraad was...

Beste Ilona, Bedankt voor je feedback! Wij hadden inderdaad te maken met een voorraadverschil, en dat is niet netjes opgepakt. Het artikel is ondertussen uitgeschakeld en wij gaan intern zeker aan de slag met een verbetering van dit proces. De terugbetaling van de speelgoedkist is ondertussen ook in orde gemaakt. Sorry voor het ongemak! Hopelijk vallen de andere producten wel in de smaak, en als we alsnog iets voor je kunnen doen dan horen we het graag via 013 8221534. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 8 juni 2017

Snelle levering heerlijke zachte kussentjes voor om de autogordels ideaal voor lange ritten

- 7 juni 2017

We zijn niet tevreden en hebben het product terug gestuurd.

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht! Jammer om te horen dat het product niet naar tevredenheid was, maar terugsturen kan natuurlijk altijd! Als we nog iets voor u kunnen doen dan horen we het graag :-) Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 6 juni 2017

Informatie op website over product te beperkt. Niet genoeg foto s van tas binnenkant met name. Kleur niet duidelijk genoeg.

Beste Annemarie, Bedankt voor je feedback! Als de tas echt afwijkend is van de foto, dan moeten we daar natuurlijk iets mee doen. Ook is het zo dat wanneer het echt helemaal niet klopt, het retourneren wel gratis is. Het is dan namelijk aan ons te wijten. Is dit zo, dan ontvangen we graag een foto die je kunt mailen naar klantenservice@mamaloesbabysjop.nl We zullen je zo goed mogelijk helpen en we zullen sowieso proberen de tekst en foto's van het product te optimaliseren, zodat het in de toekomst duidelijker is voor onze klanten! Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 6 juni 2017

Snel en goed

- 6 juni 2017

Slecht

Goedemorgen, Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat je van ons een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dat is natuurlijk slordig en niet de bedoeling. Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Als je een mailtje stuurt met een foto van het verkeerde product en de pakbon, zorgen we dat we het zo snel mogelijk voor je oplossen :-) Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 2 juni 2017

Super goede levering van zeer goede spullen Ons mannetje is er blij mee

- 2 juni 2017

Snelle levering en prima kwaliteit voor nette prijs Erg tevreden.

Artikelen 1 tot 30 van 1684 in totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 57