The Feedback Company

87/100 met 2436 beoordelingen
87/100 met 2436 beoordelingen
De klant staat bij ons op nummer 1 en juist jullie vragen, opmerkingen, klachten, tips en feedback kunnen ons helpen onze service te blijven verbeteren. Wij horen dus graag van je!

Lees hieronder de ervaringen van mensen die al eerder bij ons hebben geshopt:
Schrijf een beoordeling

- 16 oktober 2019

Meerdere producten besteld bij Mammaloes. Altijd erg snel. Producten hebben goede kwaliteit en zijn betaalbaar. Ik ben erg tevreden en beveel dit bedrijf aan. 1 keer gehad dat product defect was. Ik heb toen een nieuwe gekregen en de defecte geretourneerd. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

- 15 oktober 2019

 

- 14 oktober 2019

Goede service snelle levering

- 11 oktober 2019

Alles prima

- 10 oktober 2019

Ik ben altijd heel tevreden over alles. Van bezoek op de site tot levering aan huis.

- 9 oktober 2019

Vind het mega vervelend dat jullie op de site zetten voor bepaalt tijdstip besteld volgende dag in huis. Heb het een paar keer ervaren en het duurt een week voor dat het binnen was. Als jullie dat niet kunnen garanderen zet het dan niet neer

Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat je meerdere keren hebt ervaring dat de bezorging van je pakket wat vertraging heeft gehad. Ik zie dat de pakketten dezelfde dag zijn verzonden maar helaas wel wat vertraging hebben opgelopen met de uitlevering, we zullen contact opnemen met DHL om te zorgen dat dit beter zal gaan verlopen! Excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 8 oktober 2019

Prima service Snelle levering

- 8 oktober 2019

Voldoende keuze. Makkelijk om een bestelling te plaatsen

- 8 oktober 2019

Fijne site makkelijk alles te vinden En met vragen een vriendelijke en snelle klantenservice

- 7 oktober 2019

We hadden de vraag voor ons dochter 6mnd welke drinkbeker we best konde proberen welke hun konde aanraden na enig overleg hebben we een gepaste drinkbeker gevonden.

- 7 oktober 2019

Bestelling gedaan en meer dan een maand op producten moeten wachten. Contact gehad met hun en er was iedere keer wel iets anders wat de schuld kreeg. Gekozen voor Afterpay ivm betalen en daar hun zo nalatig zijn met versturen en info hierover geven plus dat de info ook nog wisselend is per persoon die je net aan de telefoon krijgt een boete van 7 euro moeten betalen ivm dat ik 1 dag te laat zou zijn met betalen. MamaLoes schuift het op Afterpay af hun staan volgens hun buiten de betaling maar als hun gewoon op tijd en meteen product hadden verstuurd was er geen vakantie tussen gevallen waardoor 1 dag te laat betaald volgens hun. Tegen mij is gezegt dat ik pas 14 dagen nadat ik product ontvangen heb uiterlijk hoef te betalen maar diegene die ik nu aan de telefoon had zei nee het moet vanaf de dag dat het bij hun verzonden is en dan gaan de 14 dagen in. Lekker zootje ongeregeld daar eerst bestel je iets en hoor je vervolgens niks totale radiostilte na 2 of 3x keer telefonisch contact waarbij je ook nog iedere keer ik weet niet hoe lang in de wacht staat voor ze je te woord staan geven hun aan lekker pech het is je eigen schuld dus regel het je maar met Afterpay. Echt ik raad absoluut niemand aan om zaken te doen met deze firma want ze hebben een klantenservice van lik me vestje.

Beste MamaLoes klant, Helaas hebben we geen bestelling van je terug kunnen vinden in ons systeem wat jammer is want we willen graag even met je meekijken. Via Afterpay wordt er normaliter altijd nog een herinnering verzonden alvorens er een ophoging plaatsvind dus we willen graag even nagaan wat hier dan mis is gegaan en vragen je om contact op te nemen met onze Klantenservice via klantenservice@mamaloes.nl. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 6 oktober 2019

Snelle levering voor mijn kleinzoon

- 5 oktober 2019

Klantvriendelijk snelheid gratis verzenden. Retour moeilijk en veel te duur uit België. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen omdat retour veel te duur is.

- 4 oktober 2019

Website verkoopt items maar plaats foto s erbij die compleet anders zijn dan het aangeboden product. Vette leugen dus. Denk je een groot zwangerschapskussen aan te schaffen waarin je lekker kan slapen zoals getoond op afbeeldingen op de website Die na het klagen bij de klantenservice meteen eraf gehaald zijn . Krijg je een voedingskussen die in werkelijkheid tot onder je borst komt. Ook de maat van de kussen word niet goed aangegeven als je de foto s ziet met het grote kussen en de vrouw doe er helemaal in verdwijnt zou je denken als ik die kussen naast mij neer zou zetten dat het ook werkelijk groter dan mij is dus 180cm. Maar het is een omtrek meting. Waardeloos dit.

Beste Gabriela, Ons Klantenservice team heeft je inmiddels al te woord gestaan en uitleg en een oplossing geboden. We hopen dat je iets anders kan vinden. Met virendelijke groet, Team MamaLoes

- 4 oktober 2019

Snel geleverd en vriendelijke klanten service

- 4 oktober 2019

Veel keus op de webshop snelle levering en de klantenservice is ook zeer goed

- 2 oktober 2019

- 30 september 2019

Vlot antwoord via de chat. Geven advies op maat

- 27 september 2019

Ik ben erg blij mamaloesbabys product. Ik koop altijd mamaloesbabys kinderwagen babymix shommel babybox baby4 goed kwaliteit

- 27 september 2019

Positief

- 26 september 2019

Babygo Hobbeldier Ezel gekocht.

- 26 september 2019

Mamaloes kan stelling besteld voor 2200 uur niet waarmaken wacht al meer als 24 uur op ledikant mamaloe zegt is verstuurd dhl zegt wij hebben niets opgehaald onvriendelijke telefonistes als mijn bestelling uberhaupt binnen komt bestel ik hier nooit meer en raad iedereen hier goed op te passen

Beste MamaLoes klant, Ik zie dat 1 van de 2 pakketten wel bij je bezorgd is maar dat er een pakket nog geen statuswijziging gehad heeft. Ontzettend vervelend! De klantenservice heeft reeds een onderzoek voor je opgestart en verwachten spoedig uitsluitsel. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 23 september 2019

Heb vrijdagmiddag een safety 1st calidoo besteld met nog een ander artikel er staat duidelijk op de site op werkdagen voor 22 00 morgen in huis en de bezorgservice van DHL is van maandag tot zaterdag aan het bezorgen. zaterdag niks vandaag niks pakket staat als nog steeds niet aangekomen en vandaag contact gehad en geef aan dat het pakketje er nog niet is en dhl aangeeft wanneer het pakket is ontvangen krijgt u de bezorgdatum en tijd dus ik vroeg netjes hoe dat in elkaar steekt dus ik vertel dit aan de mevrouw van het callcenter en zeg lacherig hoe wil je anders dat ik het pakketje geef alleen de sticker terwijl ik als klant een normale vraag steel hoe dit werkt morgen 24 september opnieuw contact afgesproken met mamaloes als het nog niet bij DHL is om dan een onderzoek in te stellen 1 ding weet ik wel als je het niet waar kan maken als bedrijf voor 22 00 besteld en morgen in huis mits de bezorgservice in gebrekken blijft kan je dat beter van je site afhalen als het toch niet gebeurd. al met al jammer en als het morgen niet binnen is vraag ik mij geld terug en dan was dat de laatste keer dat ik bij mamaloes besteld dit is dan de 2e keer dat dit gebeurd wat ik persoonlijk jammer vindt omdat het een leuke winkel is.

Beste MamaLoes Klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is geweest wanneer je pakket bezorgd zou gaan worden. Ik zie dat het pakket bij de sortering wat vertraging heeft opgelopen en vanmiddag bij je afgeleverd is. Excuses voor de vertraging en veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 21 september 2019

Ik heb twee maal het zelfde bed besteld en kreeg twee verschillende bedden. Het bed wat wel goed is geleverd is beschadigd en lijkt wel tweedehands. Ik heb een klusjesman ingehuurd die ik moet betalen om een tweedehands bed in elkaar te zetten en die opnieuw terug moet komen wanneer het juiste bed opnieuw geleverd wordt. Deze extra kosten die ik moet maken interesseren ze niet want mevrouw Teuntje die ik aan de lijn had was total niet vriendelijk over de telefoon en wilde totaal niet mee werken. Sterker nog ze gaf aan dat mijn klacht oer email verzonden moet worden en dat die onderaan de mail komt en dat de kant groot is dat ik niet vandaag geholpen word. Volgens haar zit de mailbox vol met klachten.. dat zegt ook genoeg over het bedrijf.. ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze komen..

Beste MamaLoes klant, Wellicht dat deze review net wat eerder geplaatst is alvorens de oplossing welke diezelfde dag aangeboden is. Uiteraard zal dit voor je opgelost worden en komt onze bezorger morgen langs om het verkeerde geleverde bed om te ruilen. Excuses voor het ongemak en veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 19 september 2019

Duidelijke website Goede prijs kwaliteitverhouding Snelle levering

- 19 september 2019

Medewerkers van de klantenservice werken langs elkaar heen bij het oplossen van een klacht. De ene zegt doe dit en de andere weer wat anders...

Beste Adam, Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest en hebben twee oplossingen elkaar gekruist. We proberen het zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Soms moeten we de vervoerder wel even de tijd geven om het pakket af te leveren en een onderzoek te starten. Excuses voor het ongemak! Gelukkig is het allemaal goed gekomen en wensen we je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 18 september 2019

Prima

- 15 september 2019

Had een autostoel besteld. Levertijd waq wel 4 dagen.. Voor de rest waq het goed

- 13 september 2019

Geweldige online shop met een ongeëvenaarde klantenservice. Mijn zending ging tot driemaal verloren maar dankzij de uitmuntende klantenservice kwam mijn pakje eindelijk aan. De medewerkers bleven steeds even vriendelijk en bereid om de problemen op te lossen zodat ik alsnog mijn bestelling in huis kreeg. Hier kunnen vele shops een punt aan zuigen. Dus als je op zoek bent naar mooie degelijke babyspullen aan een eerlijke prijs met daarbij nog een uitgebreide keuze en een uitstekende klantenservice dan ben je bij mamaloes aan het juiste adres.

- 12 september 2019

Grosse déception Voor de eerste bestelling was ik erg tevreden met de qualiteit en de service ook Jammer voor de tweede bestelling ik heb een paar artikelen geplaatst 9 september ik krijg eerst een mail dat ik mijn pakje de verlopende dag kan ontvangen Na 4 dagen niks gekregen Vandaag 12 september krig ik een berichtje dat ik moet naar Bpost om mijn pakje niet compleet te nemen .. ik wilde veel spullen op de site bestellen maar na deze slechte ervaring ga ik miljoen keer nadenken avant de prendre la décision Un grand coup de foudre

Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat je het pakketje op een BPOST kantoor af moet halen in plaats van dat het netjes bij je bezorgd zou moeten worden en dat het wat later geleverd is. Zoals per mail gecommuniceerd hebben we hier melding van gemaakt en komen we hier nog bij je op terug. Sorry voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Artikelen 1 tot 30 van 2436 in totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 82