The Feedback Company

90/100 met 2140 beoordelingen
90/100 met 2140 beoordelingen
De klant staat bij ons op nummer 1 en juist jullie vragen, opmerkingen, klachten, tips en feedback kunnen ons helpen onze service te blijven verbeteren. Wij horen dus graag van je!

Lees hieronder de ervaringen van mensen die al eerder bij ons hebben geshopt:
Schrijf een beoordeling

- 20 november 2018

Fijne webshop snelle levering uitgebreid assortiment.

- 17 november 2018

Alles goed verlopen

- 17 november 2018

niet naar verwachting. Er werd gezegd voor 22.00 uur bestelen volgende dag in huis. Nu dag 3 ik heb nog niks binnen. Ik vraag per e mail wat aan de hand is krijg ik geen antwoord op.

Beste, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet op tijd binnen hebt gehad. Ik zie in je bestelling dat wij dezelfde dag je pakket hebben verzonden. Je hebt hiervan ook een email ontvangen met verzendcode. Echter is je pakket door onze bezorgdienst DHL vertraagd. Dat vinden wij erg spijtig en bieden hiervoor onze excuses aan! Wij beantwoorden onze mails op volgorde van binnenkomst. Het kan zijn dat je daardoor niet direct een email terug van ons hebt mogen ontvangen. Gelukkig zie ik dat je bestelling is bezorgd en wij willen je er veel plezier mee wensen. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 16 november 2018

Vriendelijk gemakkelijk en snel.

- 16 november 2018

Ivm de verjaardag van mijn neefje heb ik twee artikelen speelgoed besteld. Hierbij stond per artikel vermeld voor 22 uur besteld morgen in huis. Echter na de gedane bestelling die ik gelijk betaald heb ontving ik al een mailtje dat het langer wellicht 1 werkdag lging duren. Hierop heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik de cadeautjes nodig heb voor een verjaardag. Hierop werd totaal niet gereageerd. De volgende dag kreeg ik echter wel een bericht dat de artikelen pas eind december geleverd kunnen worden... Oftewel het was een lokkertje dat de artikelen de dag erna geleverd zouden worden.

Beste MamaLoes-klant, Vervelend dat je onze service negatief hebt ervaren, dit is natuurlijk niet de bedoeling! En willen wij onze belofte altijd waar maken om je producten op tijd thuis te bezorgen. Echter zijn wij hierin altijd afhankelijk van anderen. Denk aan leveranciers, bezorgers en geleverde voorraad in ons magazijn. Jouw bestelde artikel was waarschijnlijk niet op voorraad toen je deze bestelde en vandaar dat wij onze belofte niet na kunnen komen. Dit omdat wij hierin afhankelijk zijn van onze leverancier. We gaan er natuurlijk alles aan doen om te zorgen dat je product z.s.m. komt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, team MamaLoes

- 16 november 2018

Ivm de verjaardag van mijn neefje heb ik twee artikelen speelgoed besteld. Hierbij stond per artikel vermeld voor 22 uur besteld morgen in huis. Echter na de gedane bestelling die ik gelijk betaald heb ontving ik al een mailtje dat het langer wellicht 1 werkdag lging duren. Hierop heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik de cadeautjes nodig heb voor een verjaardag. Hierop werd totaal niet gereageerd. De volgende dag kreeg ik echter wel een bericht dat de artikelen pas eind december geleverd kunnen worden... Oftewel het was een lokkertje dat de artikelen de dag erna geleverd zouden worden.

Beste MamaLoes-klant, Vervelend dat je onze service als negatief hebt ervaren, dit is natuurlijk niet de bedoeling! En willen wij onze belofte altijd waar maken om je producten op tijd thuis te bezorgen. Echter zijn wij hierin altijd afhankelijk van anderen. Denk aan leveranciers, bezorgers en geleverde voorraad in ons magazijn. Jouw bestelde artikel was waarschijnlijk niet op voorraad toen je deze bestelde en vandaar dat wij onze belofte niet na kunnen komen. Dit omdat wij hierin afhankelijk zijn van onze leverancier. We gaan er natuurlijk alles aan doen om te zorgen dat je product z.s.m. komt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, team MamaLoes

- 16 november 2018

Wat een superservice...ivm een eerdere bevalling van mijn dochter hebben we via Judith de kinderwagen die niet meer op voorraad was toch kunnen bestellen. Zij heeft contact gehad met de winkels en daardoor toch de 3 in 1 kunnen bestellen . We konden m bestellen en deze was gelijk gereserveerd en komt nu begin volgende week al onze kant op. Nogmaals topservice.

- 14 november 2018

Het door mij bestelde artikel werd netjes verpakt en volgens afspraak geleverd.

- 14 november 2018

Houden hun helemaal niet aan hun beloftes van levering na 1 dag. Na 6 dagen nog altijd niets ontvangen. Zelfs geen mail over een latere levering

Beste MamaLoes-klant, Wij doen ons uiterste best om het probleem met de levering van de pakketjes op te lossen. Het is vervelend dat je niet goed te woord bent gestaan. Er zijn op dit moment veel stakingen, vooral met pakketjes die een afleveradres hebben in België. Helaas is dit overmacht maar zijn wij met alle middelen die wij hebben bezig om het probleem op te lossen. Het is vervelend dat je bestelling nog niet binnen is en dat je hiervan de dupe bent. We hopen dat je nog even geduld kan hebben zodat wij dit kunnen oplossen voor je. Onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 14 november 2018

Houden hun helemaal niet aan hun beloftes van levering na 1 dag. Na 6 dagen nog altijd niets ontvangen. Zelfs geen mail over een latere levering

Beste MamaLoes-klant, Wij doen ons uiterste best om het probleem met de levering van de pakketjes op te lossen. Het is vervelend dat je niet goed te woord bent gestaan. Er zijn op dit moment veel stakingen, vooral met pakketjes die een afleveradres hebben in België. Helaas is dit overmacht maar zijn wij met alle middelen die wij hebben bezig om het probleem op te lossen. Het is vervelend dat je bestelling nog niet binnen is en dat je hiervan de dupe bent. We hopen dat je nog even geduld kan hebben zodat wij dit kunnen oplossen voor je. Onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, MamaLoes

- 13 november 2018

Het product is er nog steeds niet.

Beste MamaLoes-klant, Vervelend dat je bestelling nog niet binnen is, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je contact met ons op willen nemen? Dan kunnen we het voor je uitzoeken. Met vriendelijk groet, Team MamaLoes

- 12 november 2018

Uitermate slecht. Pakket nooit binnengekomen. Ze blijven DHL onderzoeken opstarten. Slechte communicatie onderling tussen de medewerkers en vooral naar de klant toe. Botte reactie op de chat. NIET oplossingsgericht. Uitkomst Pakket nog steeds niet binnen en ZEER ontevreden klant

Beste MamaLoes-klant, DHL geeft aan dat het pakket is bezorgd, aangezien je nog niets hebt ontvangen is er wederom een onderzoek gestart en willen wij je erop attenderen dat dit bij ons hoge prioriteit heeft. We zijn er mee bezig. Aangezien de situatie niet prettig is voor beide partijen. Het is een vervelende situatie wat ook absoluut niet de bedoeling is. We gaan dit oplossen voor je maar vragen nog even je geduld hiervoor. Onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 12 november 2018

Uitermate slecht. Pakket nooit binnengekomen. Ze blijven DHL onderzoeken opstarten. Slechte communicatie onderling tussen de medewerkers en vooral naar de klant toe. Botte reactie op de chat. NIET oplossingsgericht. Uitkomst Pakket nog steeds niet binnen en ZEER ontevreden klant

Beste MamaLoes-klant, DHL geeft aan dat het pakket is bezorgd, aangezien je nog niets hebt ontvangen is er wederom een onderzoek gestart en willen wij je erop attenderen dat dit bij ons hoge prioriteit heeft. We zijn er mee bezig. Aangezien de situatie niet prettig is voor beide partijen. Het is een vervelende situatie wat ook absoluut niet de bedoeling is. We gaan dit oplossen voor je maar vragen nog even je geduld hiervoor. Onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 10 november 2018

Positieve ervaring. Er ontbrak een artikel in het pakket en heb deze daarna netjes opnieuw ontvangen.

- 7 november 2018

Voor de 2e keer hier iets besteld helaas ging het niet goed deze keer.

Beste MamaLoes-klant, Vervelend dat je bestelling nog niet binnen is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Alle bestellingen zijn eruit gegaan bij ons sinds gisteren, dus dan ligt het aan de leverancier. Wij zijn druk bezig om ervoor te zorgen dat onze bezorgers onze beloftes ook nakomen. Wat betreft je verzonden mail: het is qua mail altijd erg druk bij onze klantenservice, vandaar dat je mail nog in onze ongelezen inbox staat. Via de chat of bellen gaat sneller. In ieder geval onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je bestelling snel binnen is. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 7 november 2018

Altijd goede service. Snelle verzending en goede prijs kwaliteit verhouding

- 4 november 2018

Spullen op tijd bezorgd. Duidelijk waar je aan toe bent. Tevreden dus -

- 1 november 2018

Onpeilbaar

Beste, We zien dat je onze service als niet goed hebt ervaren en willen dit graag voor je oplossen als je hiervoor openstaat. Als je wilt kan je contact opnemen met ons en je ervaring delen, wie weet kunnen we het nog voor je oplossen waarover je niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 31 oktober 2018

Zeer snelle levering prijzen zeer gunstig in vergelijking met concurrentie

- 30 oktober 2018

Snelle levering en je krijgt wat je besteld. Unieke producten want ik was per se op zoek naar een gele neuspomp borstel en kam voor de baby vanwege inrichting en kleurencombinatie die ik graag wil. En dit heb ik gevonden bij jullie. Hartstikke bedankt

- 28 oktober 2018

Hier een zeer tevreden klant. Steeds een fijne service bij MamaLoes en een groot aanbod van spullen.

- 28 oktober 2018

Hier een zeer tevreden klant. Steeds een fijne service bij MamaLoes en een groot aanbod van spullen.

- 27 oktober 2018

Hallo mamaloes bedankt voor de mooie uitslaap wekker super mooi en werkt perfect voor onze kleine boef Heel erg bedankt

- 27 oktober 2018

Hallo mamaloes bedankt voor de mooie uitslaap wekker super mooi en werkt perfect voor onze kleine boef Heel erg bedankt

- 26 oktober 2018

Snel en gemakkelijk

- 24 oktober 2018

Prima ervaring

Beste, Bedankt voor je tip! Wij zijn er mee bezig om onze systemen aan te passen en dit staat ook op het lijstje. Zodat het voor de klanten nog duidelijker wordt. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

- 24 oktober 2018

Mamaloesbabysjop verkoopt weg leuke artikelen voor baby s. Heel veel keuze en genoeg informatie over een producten te vinden om een juiste keuze te maken. Zojuist ook nog een kleine vraag via de chat gesteld en kreeg direct een goed antwoord Ik raad deze website zeker aan.

- 22 oktober 2018

Hier NOOIT iets bestellen Ik had een box voor billendoekjes besteld. 12 euro betaald voor iets wat niet in elkaar gezet kon worden en lelijk was. Ik wilde het terugsturen. Moet ik het zelf betalen De andere keuze was dat ze een nieuwe bodem zouden sturen die zogenaamd wel zou passen. Oftewel je bent verplicht om iets te houden wat je niet wilt hebben. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wat een bizar slechte service dit.

Goedemiddag, Vervelend dat je onze service als niet goed hebt ervaren en de box voor billendoekjes niet na behoren werkt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zo te lezen heeft onze klantenservice je al wel een andere optie aangeboden en ligt het nu bij de fabrikant. We gaan onze uiterste best doen te zorgen dat je een goed werkende box krijgt. Hiervoor vragen we je geduld. De klant is belangrijk voor ons en we gaan onze uiterste best doen om het op te lossen voor je. Als je eind deze week nog een keer contact met ons op kan nemen? Team MamaLoes

- 22 oktober 2018

Snelle en goed verzorgde levering van de bestelde artikelen.

- 22 oktober 2018

Super service. Snelle levering na een foute toezending alles vlot geregeld

Artikelen 1 tot 30 van 2140 in totaal

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 72